Upravitelj računa: Razlika med redakcijama

Iz Tribalwars Wiki SI
Pojdi na navigacijo
Brez povzetka urejanja
 
(22 vmesnih redakcij 2 uporabnikov ni prikazanih)
Vrstica 1: Vrstica 1:
Upravitelj računa ti kot velikemu igralcu nudi dodatne možnosti, ki pri običajnem [[Premium|premium računu]] niso na voljo. Upravitelja računa lahko aktiviraš le, če imaš v lasti več kot 20 vasi in že aktiviran premium račun.  
Upravitelj računa ti kot velikemu igralcu nudi dodatne možnosti, ki pri običajnem [[Premium|premium računu]] niso na voljo. Upravitelja računa lahko aktiviraš le, če imaš v lasti več kot 5 vasi in že aktiviran premium račun.  


Upravitelja računa lahko aktiviraš s svojimi premium točkami. Da le to storiš, klikni v igri na meniju "Premium" -> "Upravitelj računa"  
Upravitelja računa lahko aktiviraš s svojimi premium točkami. Da le to storiš, klikni v igri na meniju "Premium" -> "Upravitelj računa"  




= Overview =
= Pregled =


Pregled v prikazuje trenutni status in kaj trenutno počne. Vsak okvir prikazuje del informacij o upravitelju računa. Te okvirje lahko kliknete in povlečete na poljubno mesto.
Pregled v prikazuje trenutni status in kaj trenutno počne. Vsak okvir prikazuje del informacij o upravitelju računa. Te okvirje lahko kliknete in povlečete na poljubno mesto.
Vrstica 58: Vrstica 58:
<tr>
<tr>
<td>'''Obvestilo boste prejeli le če niste prijavljeni.'''</td>
<td>'''Obvestilo boste prejeli le če niste prijavljeni.'''</td>
<td>If checked, you will only receive a notification if you are not currently logged in, or if your account is idle.</td>
<td>Če je možnost izbrana, boste obvestilo prejeli le ko niste prijavljeni ali pa je račun neaktiven.
</td>
</tr>
</tr>
</table>
</table>
Če je možnost izbrana, boste obvestilo prejeli le ko niste prijavljeni ali pa je račun neaktiven.


==How should the attacks be grouped?==
==Kako naj bodo napadi razporejeni po skupinah?==
This part of the form handles what you would like to see displayed in your attack notifications.
Ta del nastavitev obravnava, kako bodo napadi prikazani v obvestilih o napadih.
 
<table>
<table>
<tr>
<tr>
<td>'''Do not group attacks'''</td>
<td>'''Ne združuj napadov'''</td>
<td>Attacks will be shown in order, with no grouping.</td>
<td>Napadi bodo prikazani po vrsti brez skupin.</td>
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td>
<td>
'''Group attacks by attacker'''</td>
'''Združi napade glede na napadalca'''</td>
<td>Attacks will be displayed according to the name of the attacker.</td>
<td>Napadi bodo razporejeni glede na ime napadalca.</td>
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td>'''Group attacks by target village'''</td>
<td>'''Združi napade po napadeni vasi'''</td>
<td>Attacks will be grouped according to the village they are targeted at.</td>
<td>Napadi bodo združeni glede na to, v katero vas so usmerjeni.</td>
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>
<td>'''Only show ''(XX)'' attacks per group'''</td>
<td>'''pokaži samo ''(XX)'' napadov na skupino'''</td>
<td>The notification will only include the chosen number ''(XX)'' of attacks from each group.</td>
<td>Opozorila bodo vsebovala le izbrano število ''(XX)'' napadov iz vsake skupine.</td>
</tr>
</tr>
</table>
</table>


= Village Manager =
= Upravitelj vasi =


The Village Manager can be used to automate the queuing of buildings in your villages. You can customize the exact target building levels and the order in which buildings should be queued using the templates system.
Upravitelj vasi se uporablja za zaporedno izvajanje več gradbenih nalog. S sistemom predlog si lahko izberete načine gradnje vasi in upravitelj bo sam dogradil zgradbe do želenih stopenj.


== Managing templates ==
== Urejanje predlog ==


By default when you open the Village Manager you will be shown the ''Manage Villages'' screen. To manage your templates please click on ''Manage templates''.
Privzeto bo v upravitelju vasi najprej prikazan zaslon za ''upravljanje vasi''. Za urejanje predlog pa morate klikniti na ''uredi predloge''.


=== System templates ===
=== Sistemske predloge ===


The game provides three default templates for you to use. These cannot be edited or deleted.
Sistem vsebuje tri privzete predloge. Teh predlog ni mogoče izbrisati ali spremeniti.


The system templates are:
Sistemske predloge so:


* Resources - General well built village with the emphasis on getting resource buildings to level 30 first.
* Surovinska - Na splošno dobro zastavljena vas, s poudarkom najprej zgraditi surovinska polja
* Defensive - For villages producing defensive troops.
* Obrambna - Za vasi, ki izdelujejo obrambno vojsko.
* Offensive - For villages producing offensive troops.
* Napadalna - Za vasi, ki izdelujejo napadalno vojsko.


=== Creating your own template ===
=== Izdelaj svojo lastno predlogo ===


You can create your own customized template if the three system templates do not suit your needs. To do so, fill in a template name under the ''Create template'' section and choose either to start from scratch by copying from an empty template or copy an existing template.
Izdelaš lahko tudi svojo lastno predlog, če ti sistemske ne ustrezajo. To narediš, tako da si najprej izbereš ime v ''Izdelaj predlogo''. Potem pa lahko začneš popolnoma od začetka ali pa si prirediš eno od podanih predlog.


[[File:am_vm_ct.png|frame|center]]
[[File:am_vm_ct.png|frame|center]]


=== Viewing, renaming and deleting templates ===
=== Pregled preimenovanje in brisanje predlog ===
 
Pod sekcijo ''Izdelaj predlogo'' boš videl seznam že narejenih predlog. Številke stopenj v tabeli so stopnje zgradb, ko upravitelj zaključi z gradnjo vasi.
 
 
Lahko kliknete tudi [[File:rename.png|link=|alt=Pencil]] ikono za preimenovanje predloge ali[[File:delete.png|link=|alt=Cross]] Ikono za izbris. Sistemske predloge ne morejo biti preimenovane in izbrisane.


Below the ''Create template'' section you will find a list of your existing templates. The building levels shown in the table are the target building levels for when the Village Manager has completely finished working on your village.
Za pregled ali spreminjanje vrstnega reda predlog kliknite na njihovo ime.


You can click the [[File:rename.png|link=|alt=Pencil]] icon to rename a template or the [[File:delete.png|link=|alt=Cross]] icon to delete. Note that system templates cannot be deleted or renamed.
[[File:am_vm_tl.png|thumb|500px|center|Seznam predlog v upravitelju računa]]


To view or edit the order of a template click on its name.
=== Urejanje predlog ===


[[File:am_vm_tl.png|thumb|500px|center|The list of templates in the Village Manager]]
[[File:am_vm_bq.png|frame|right|Začetek gradbene vrste za predlogo.]]


=== Editing templates ===
Tako kot na prejšnji strani bo sekcija ''Povzetek'' prikazala željene stopnje za zgradbe.


[[File:am_vm_bq.png|frame|right|The start of a building queue for an example template.]]
Pod tem, ''Gradbena vrsta'' prikazuje točno zaporedje za nadgrajevanje zgradb.


Just like on the previous page the ''Summary'' section will show the target levels for each building.
Postavke v seznamu ''Gradbeni vrsta'' prikazuje zgradbe, ki bodo nadgrajene, koliko stopenj bodo pridobile in stopnjo, ki jo bodo imele '''po''' nadgrajevanju.


Below this, the ''Building queue'' shows the exact order the buildings will be upgraded.


The items in the ''Building queue'' list show the building to be upgraded, how many levels it should be upgraded, and the level the building will be '''after''' the upgrades have finished.
Nadgraditve v vrsti lahko izbrišete s klikom na ikono[[File:delete.png|link=|alt=Cross]]. Če želite spremeniti vrstni red, kliknite na ikono[[File:sorthandle.png|link=|alt=Sorting]].


You can delete upgrades from the queue by clicking the [[File:delete.png|link=|alt=Cross]] icon. If you wish to change the order of the queue you can click and drag on the [[File:sorthandle.png|link=|alt=Sorting]] icon.
'''Vendar te spremembe za razliko od drugih delov igre ne bodo takoj shranjene. Ko končate morate klikniti gumb "shrani", sicer boste izgubili svoje nastavitve! Prav tako morate shraniti po dodajanju novih ukazov v gradbeno vrsto'''


'''However, unlike other sections of the game your deleted/rearranged queues are not immediately saved. You need to click on the "Save" button below to save your changes! You also need to click "Save" after adding new orders to the queue.'''
Obstaja tudi možnost, da dovolite, Upravitelju vasi, da podre vsi zgradbe, ki imajo višjo stopnjo, kot je določena v vaši predlogi. Upravitelj bo to naredil le, če bo Mestna hiša na 15. stopnji in bo lojalnost 100%.


You also have the option of letting the Village Manager demolish any buildings that are higher in level than the target levels in your template. The Village Manager will only do so if your Headquarters is at least level 15 and your village is on 100% loyalty.
Za dodajanje novih zgradb v vrsto uporabite sekcijo ''Dodaj ukaz'' na spodnjem delu strani.


To add new buildings to the queue use the ''Add order'' section at the bottom of the page.
Upravitelj vasi bo zgradbe postavil v vrsto po razporedu, ki je določen na tej strani. To pomeni, če dodate 20 stopenj za vojašnico na enkrat, jih bo tudi upravitelj zgradil 20 preden bo začel graditi naslednjo zgradbo. Če boste pa dodali 2 stopnje vojašnice in potem 2 kovačije in to ponovili 10x bo upravitelj to upošteval in jih gradil postopoma.


The Village Manager will queue buildings in exactly the order shown on this page. This means if you add 20 levels of Barracks upgrades in one go, then the Village Manager will do all 20 levels in a row before moving on to the next building. If you were to add 2 Barracks levels, then 2 Smithy levels, then repeat 10 times then the Village Manager will upgrade both buildings gradually
== Dodeljevanje predlog vasem in upravljanje le teh ==


== Assigning templates to and managing your villages ==
Vasem lahko določiš predloge in izvajaš glavne operacije upravitelja vasi iz zaslona za ''upravljanje vasi''.


You can assign templates to villages and manage general Village Manager operations from the ''Manage villages'' screen.
=== Dodeljevanje ali izbris predlog za vasi ===


=== Assigning or removing a template to a village ===
Za dodeljevanje predlog eni ali več vasi, moraš najprej izbrati željene kvadratke levo od imen vasi.


To assign a template to one or more villages you first need to select them by ticking the check-boxes to the left of the village names.
Prepričajte se, da je ''uporabi predlogo izbrano iz seznama ''ukazov'' in klikni ''potrdi''.


Then, making sure ''Use template'' is selected in the ''Action'' drop down box, choose a template for the adjacent list and click ''Confirm''.
S pogledom na ''status'' lahko preverite, če je resi izbrana prava predloga za določeno vas. Sedaj mora tudi kazati, da je upravitelj ''aktiven''


You can confirm that the template was assigned by looking at the ''Status'' column for the village in question. It should now say ''Active''.
Za odstranjevanje predloge iz vasi lahko naredite enako, kot zgoraj le, da izberete ''odstrani'' iz padnega seznama.


To remove a template from a village you can do the same as above but by selecting ''Remove'' from the drop down box.
Predlogo lahko vasi določite tudi tako, da greste v mestno hišo in kliknete zavihek ''upravitelja vasi'' ter izberete željeno predlogo iz seznama na ''zamenjavo predlog''.


You can also assign a template to a village by going into the village's Headquarters, clicking on the ''Village Manager'' tab and using selecting a template from the list in the ''Change template'' section.
[[File:am_vm_vm.png|thumb|600px|center|Primer vasi, kjer je bila izbrana predloga za razvoj surovin in kjer je upravitelj trenutno aktiven.]]


[[File:am_vm_vm.png|thumb|600px|center|An example of the Village Manager where one village has been assigned to the Resources template and the Village Manager is currently running.]]
=== Ustavljanje in ponovni zagon upravitelja računa ===


=== Pausing and continuing the account manager ===
Če želite v svoji vasi varčevati s surovinami je mogoče upravitelja začasno ustaviti, brez odstranjevanja predloge.


If you want to save your resources in a village then it is possible to pause the Village Manager without having to remove the template.
To lahko storite na podoben način kot dodajanje predloge vasi, le da izberete ''pavza'' ali ''nadaljuj'' iz padnega seznama


You can do this in a similar fashion to adding a template to a village, just either select ''Pause'' or ''Continue'' from the drop down box.
Pravtako lahko kliknete ''pavza'' ali ''nadaljuj'' v statusnem stolpcu vasi.


You can also directly click ''Pause'' or ''Continue'' in the status column for the village.
== Splošne opombe ==


== General notes ==
Upravitelj računa bo redno spremljal gradbeno vrsto in dodajal nove nadgradnje po potrebi. Lahko traja tudi nekaj minut po dodelitvi predloge, ko upravitelj začne dodajati gradbene naloge.


The Village Manager will periodically check your building queue and queue new upgrades when possible. It can sometimes take a few minutes for the manager to start queuing buildings after you've assigned a template.
Upravitelj ne more prezreti pogojev za gradnjo, populacije in potrebe po surovinah.


The manager cannot bypass building, population or resource requirements.
Če skladišče ni dovolj veliko za naslednjo nadgradnjo, bo upravitelj poskušal najprej nadgraditi skladišče.


If a village's warehouse is not large enough for the next upgrade in the build order to be queued then it will attempt to queue a warehouse upgrade.
Podobno bo ob pomanjkanju prostora v kmetiji poskušal najprej nadgraditi kmetijo.


Similarly, if the farm is too small it will attempt to queue a farm upgrade.
Upravitelj vasi ti dovoli izvesti do 50 ukazov v vsaki vasi, po tem ga moraš prekiniti in ponovno zagnati.


The village manager allows you to process up to 50 building orders automatically in each village, after which it will pause and you must reactivate it.
=Upravitelj enot=


=Troop Manager=
Upravitelj enot, ti omogoča avtomatično novačenje novih enot, z izbiro količine in tipa enot. Ko so surovnine na voljo, bo upravitelj avtomatično začel uriti enote.
The troop manager allows you to automate the recruiting of units, by choosing how many units you want to build in each village. When resources are available, the troop manager will automatically recruit units for you.  


You can apply troop numbers directly to villages, or you can create and save templates to keep for future use, and apply them to villages later.
Vsaki vasi lahko število enot določite posamezno, ali pa izdelate predlogo, ki jo lahko kasneje uporabite tudi za druge vasi.


==Using the troop manager to recruit units==
 
==Uporaba upravitelja enot za urjenje vojske==


[[File:troop_manager.png|500px|thumb|center]]
[[File:troop_manager.png|500px|thumb|center]]


In the "Manage villages" panel at the top of the troop manager screen, enter in the number of units you would like to be built in total for one village. You can also set a [[#Troop manager|buffer]] if you like, to reserve resources or population space. Once you are happy with your input, in the villages panel below check (tick) the villages you would like to apply this troop build to, then click save to start the recruitment process.  
v panelu ''upravljaj vasi'' na vrhu zaslona upravitelja enot vnesi število vseh enot, ki bi jih rad imel v eni vasi. Lahko nastaviš tudi [[#Troop manager|buffer]], da rezerviraš surovine ali pa prostor v kmetiji. Ko si z vnosom zadovoljen, s kvadratki označi vasi, v katerih želiš te enote izuriti.
Nato klikni ''save'' in proces urjenja se začne.
 
Če si si naredil predloge (glej spodaj kako), jih lahko uporabiš, namesto ročnega vnosa željenih enot. V zgornjem panelu (upravljaj vasi) izberi predlogo iz padnega seznama, nato zopet označi vasi, v katerih želiš predlogo uporabiti in shrani izbiro


If you have created templates (see below for how to do this), you can apply these to villages instead of inputting a new set of unit numbers each time. In the top panel (the "Manage villages" panel), choose the template you want to use from the dropdown list. Then, in the villages panel, check (tick) the villages you would like to apply a template to. Click the save button to apply your chosen template to those selected villages.
Običajno traja nekaj minut, da se enote začnejo uriti, če je na voljo dovolj surovin in prostora v kmetiji.


It usually takes a few minutes for your troops to start being recruited if you have the resources and farm space available.


====Buffer====
====Vmesna shramba====
[[File:buffer.png|frame|right]]
[[File:buffer.png|frame|right]]
You can choose to reserve population slots or resources so they will not be used by the troop manager. For example, if you set your population buffer to 100, then 100 population slots will always be kept free and the troop manager will stop recruiting new units when you only have 100 population slots left in your farm.
Lahko rezerviraš prostor v kmetiji ali pa surovine, da niso uporabljene s strani upravitelja. Če naprimer shranite 100 prostorov v kmetiji, bo upravitelj nehal uriti vojsko 100 enot pred koncem, tako da boste ta prostor lahko uporabili naprimer za plemiče.


==Creating and editing your own templates==
==Izdelovanje in urejanje lastnih predlog==
To edit templates or make new ones, click the '''manage templates''' link in your troop manager. This will bring you to the template editor screen.
Za urejanje predlog ali izdelavo novih, kliknite '''upravljaj predloge''' v upravitelju enot. To te bo pripeljalo na urejavalnik predlog.


[[File:template_editor2.png|500px|thumb|center]]
[[File:template_editor2.png|500px|thumb|center]]


====Creating a new template====
====Izdelava nove predloge====
Enter in your desired final troop numbers into the units input boxes, and give it a name in the "template name" field. You can also set a [[#Troop manager|buffer]] value for this template. Once you have done this, click "create new template" to save the new template.
Vnesi željeno število enot v vnosna polja in predlogi dodaj ime. Tu lahko nastavite [[#Troop manager|buffer]] vrednosti za predlogo. Ko to naredite, kliknite na "izdelaj novo predlogo" in jo tako shranite.


====Editing an existing template====
====Urejanje obstoješe predloge====
To edit an existing template, click the green edit icon beside the name of the template you want to edit in the templates panel at the bottom of the screen. This will insert the template information into the area above. Adjust the troop numbers and [[#Troop manager|buffer]] as desired, and then click "save".
Za urejanje obstoječe predloge klikni zeleno edit ikono zraven imena predloge, ki jo želite urejati. Tako boste vnesli informacije predloge v zgornje polje. Prilagodite število enot in [[#Troop manager|buffer]] po vaši želji, in potem kliknite "shrani".


====Applying templates to villages====
====Dodeljevanje predlog vasem====
Once you have created a template, you will need to apply it to a village to get it to start recruiting units. You can do this from the main Troop Manager screen.
Ko ste naredili predlogo, jo boste morali dodeliti vasi, da se bo upravitelj začel ravnati po njej. To lahko storite iz glavnega zaslona upravitelja enot.


[[File:troop_manager.png|500px|thumb|center]]
[[File:troop_manager.png|500px|thumb|center]]


In the top panel (the "Manage villages" panel), choose the template you want to use from the dropdown list. Then, in the villages panel, check (tick) the villages you would like to apply a template to. Click the save button to apply your chosen template to those selected villages.
V zgornjem panelu ("upravljaj vasi") izberite predlogo, ki jo želite iz padnega seznama. Potem v panelu vasi označite vasi, katerim želite predlogo dodeliti. Kliknite "shrani" da dodelite izbrano predlogo izbranim vasem.


====Deleting templates====
====Brisanje predog====
To delete a template, check (or tick) the box beside the template name, and click "delete".
Za izbris predloge, označite okence zraven imena predloge in kliknite "izbriši".


= Market Manager =
= Upravitelj trgovanja =


The market manager allows you to set up automatic resource transfers between your villages that are sent at predefined times.
Upravitelj trgovanja omogoča pošiljanje vnaprej določenih količini surovin ob vnaprej določenem času.


== Creating a new trading route ==
== Izdelava nove trgovske poti ==


Please note that when you create a new trading route the sending village is your currently selected village.
Ko izdelujete novo trgovsko pot, je vas, ki pošilja trenutno izbrana vas.


To create a new trading route, either enter the coordinates of the target village in the ''Destination'' section or use the '''Favorites''', '''Your own''' or '''History''' helper links on the right.
Za izdelavo nove trgovske poti, lahko vnesete koordinate tarčne vasi v ''destinacijo'' ali pa uporabite  '''priljubljene''', '''svoje lastne''' ali '''zgodovino''' iz povezav na voljo.


Next, input the number of resources that should be transferred in the ''Resources'' section.
Nato vnesite število surovin, ki jih želite poslati v sekciji ''surovine''.


Lastly, you can choose when the resources should be sent. You can select any of the days of the week and you need to enter the time of day the transfer should be initiated.
Na koncu lahko izberete kdaj naj bodo surovine poslane. Lahko izberete katerikoli dan v tednu in čas v katerem bodo surovine odposlane.


Resources will only be sent if the village has enough resources and enough merchants are available.
Surovine bodo poslane le, če je v vasi dovolj surovin in dovolj trgovcev v danem trenutku.


== Viewing and deleting a trading route ==
== Pregled in brisanje trgovskih poti ==


Once you have created trading routes you can view a list of them at the bottom of the page. You can see the next scheduled sending time to be sure you've entered the correct days and time.
Ko enkrat ustvarite trgovske poti, si lahko ogledate njihov seznam na spodnjem delu strani. Lahko vidite tudi naslednji čas pošiljanja in se tako prepričate, da ste pravilno vnesli čas in datum.


It is not currently possible to edit a trading route.
Trenutno ni mogoče urejati trgovskih poti.


To delete routes either click on the ''delete'' link next to the route or tick the check-boxes next to the routes you wish to delete then click the ''Delete'' button below.
Za izbris trgovskih poti kliknita ''izbriši'' poleg poti ali pa označi poti, ki jih želiš izbrisati in potem klikni gumb "izbriši" na spodnjem delu strani.


= Farm Assistant =
= Upravitelj farmanja =


The Farm Assistant allows you to easily send farming attacks to barbarian villages around you, either directly from the map or from recent attack reports in the Account Manager overview.
Upravitelj farmanja omogoča preprosto pošiljanje napadov na barbarske vasi okrog tebe. Napade je mogoče pošiljati direktno iz karte ali pa iz zadnjih poročil o napadu v pregledu upravitelja računa.


You can create two templates to configure different combinations of troops to send on farming attacks. For simplicity, these are called '''A''' and '''B'''.
Lahko ustvarite dve predlogi in nastavite različne kombinacije enot za pošiljanje na plenilske napade. Zaradi preprostosti, sta označena kot '''A''' in '''B'''.


== Creating a new template ==
== Izdelava nove predloge ==


To create a new template click on ''New template'' underneath the ''Edit Templates'' section. A new section should appear on the right side of the page.
Za izdelavo nove predloge klikni na ''Nova predloga'' pod sekcijo ''uredi predloge''. Na desni strani se bo pojavila nova sekcija.


You can give your template a description to allow yourself to easily identify it in the future.
Svoji novi predlogi lahko dodate opis, da jo boste kasneje lažje razločili od ostalih.


Once you've entered the desired troop combinations click ''Save'' to add the new template.
Ko ste vnesli željeno kombinacijo enot, kliknite ''shrani'' da jih dodate na predlogo.


== Editing or deleting a template ==
== Spreminjanje in brisanje predlog ==


If you need to change the description or troops inside of a template you can edit it by clicking on the template description under the ''Edit Templates' section.
Če želiš spremeniti opis ali števila enot  v predlogi, jo lahko urejaš s klikom na opis pod sekcijo ''uredi predloge''


If you'd prefer to delete a template and start over from scratch you can click the red cross to the right of the template description.
Če bi raje izbrisal predlogo in začel znova od začetka, lahko klikneš na rdeči križ desno  od opisa predloge.


== Using the Farm Assistant from the map ==
== Uporaba upravitelja farmanja iz karte ==


[[File:am_fa_map.png|right|frame]]
[[File:am_fa_map.png|right|frame]]


Once you've set up one or two templates you can now use the Farm Assistant on the map. Note that you must have the ''Context menu'' enabled.
Ko nastavite eno ali dve predlogi, lahko začnete uporabljati upravitelja farmanja kar iz karte. Za to možnost morate imeti vklopljen ''kontekstni meni''.


When clicking on a barbarian village you should now notice new icons labeled '''A''' and '''B'''. These correspond with the templates you created from within the Farm Assistant area. To send an attack simply click on the icon and the troops will be sent with no confirmation required.
Ko kliknete na barbarsko vas, lahko opazite nove ikone označene z '''A''' in '''B'''. Ti črki označujeta predloge, ki ste jih prej naredili v pomočniku farmanja. Za pošiljanje napada preprosto kliknite ikono in enote bodo poslane brez potrdila.


Note that this only works on barbarian villages. It is not possible to attack a player owned village without going to the rally point and confirming the attack.
To deluje le na barbarskih vaseh. Igralca ni mogoče napasti drugače, kot da greste na zbirališče in potrdite napad.


== Uporaba pomočnika za farmanje ==
== Uporaba pomočnika za farmanje ==

Trenutna redakcija s časom 19:53, 6. maj 2016

Upravitelj računa ti kot velikemu igralcu nudi dodatne možnosti, ki pri običajnem premium računu niso na voljo. Upravitelja računa lahko aktiviraš le, če imaš v lasti več kot 5 vasi in že aktiviran premium račun.

Upravitelja računa lahko aktiviraš s svojimi premium točkami. Da le to storiš, klikni v igri na meniju "Premium" -> "Upravitelj računa"


Pregled

Pregled v prikazuje trenutni status in kaj trenutno počne. Vsak okvir prikazuje del informacij o upravitelju računa. Te okvirje lahko kliknete in povlečete na poljubno mesto.

Spanner icon.png

S klikom na ikono z orodjem v zgornjem levem kotu okvirjev lahko prilagodite število prikazanih vnosov.

Zadnji izpleni

Overview plunder.png

To orodje lahko uporabite poleg Upravitelj farmanja za preprostejše in hitrejše napade na vasi, ki ste jih že oplenili.

Za več informacij o A, B in C ikonah, si oglejte še Upravitelj farmanja pomoč.

Pregled vasi

Overview village.png

V panelu za pregled vasi, barvne pike kažejo status upravitelja enot, upravitelja vas in upravitelja tržnice. Zelena pika označuje, da je upravitelj v vasi aktiven, siva pika označuje, da se trenutno ne izvaja noben ukaz, rumena pika označuje da je vas upravljana vendar je trenutno na pavzi.

Klik na zaleno ali rumeno piko bo dal vas na pavzo ali pa bo pavzo prekinil. Klik na sivo piko pa vas bo pripeljal na relavantni zaslon za določeno vas.

Predloge za gradnjo

Overview template.png

Sekcija predlog za gradnjo prikaže pregled vseh tvojih predlog za upravitelja vasi.

Lahko si ogledaš število vasi za vsako predlogo, koliko jih je na povzi in koliko gradbenih ukazov je trenutno v čakalni vrsti.

Opozorila in priporočila

Overview warning.png

Če so vaša kmetija ali skladišča polna, boste tu dobili opozorilo o tem.

Obvestila

Na zaslonu za obvestila, lahko nastavite, da vam upravitelj računa pošlje e-mail opozorilo o prihajajočih napadih. Za aktivacijo obvestil o napadu morate obkljukati okence "obvestilo o napadu". Tu lahko tudi bolj podrobno izberete svoje nastavitve.

Attack notifications.png

Nastavitve so razdeljene na dva dela.

Kako pogosto želite prejemati obvestila?

Prvi del obravnava pogoje pod katerimi bi radi prejeli obvestilo o napadih.

Po vsakem novem napadu Obveščeni boste, ko se števec napadov premakne iz 0 na 1.
Po vsakem (XX) Novem prihajajočem napadu Obvestilo boste prejeli vsakič, ko se bo število napadov povečalo za (XX) .
Obvestilo boste prejeli vsakih (XX) ur Prejeli boste le eno obvestilo na (XX) določenih ur.
Obvestilo boste prejeli le če niste prijavljeni. Če je možnost izbrana, boste obvestilo prejeli le ko niste prijavljeni ali pa je račun neaktiven.

Kako naj bodo napadi razporejeni po skupinah?

Ta del nastavitev obravnava, kako bodo napadi prikazani v obvestilih o napadih.

Ne združuj napadov Napadi bodo prikazani po vrsti brez skupin.
Združi napade glede na napadalca Napadi bodo razporejeni glede na ime napadalca.
Združi napade po napadeni vasi Napadi bodo združeni glede na to, v katero vas so usmerjeni.
pokaži samo (XX) napadov na skupino Opozorila bodo vsebovala le izbrano število (XX) napadov iz vsake skupine.

Upravitelj vasi

Upravitelj vasi se uporablja za zaporedno izvajanje več gradbenih nalog. S sistemom predlog si lahko izberete načine gradnje vasi in upravitelj bo sam dogradil zgradbe do želenih stopenj.

Urejanje predlog

Privzeto bo v upravitelju vasi najprej prikazan zaslon za upravljanje vasi. Za urejanje predlog pa morate klikniti na uredi predloge.

Sistemske predloge

Sistem vsebuje tri privzete predloge. Teh predlog ni mogoče izbrisati ali spremeniti.

Sistemske predloge so:

  • Surovinska - Na splošno dobro zastavljena vas, s poudarkom najprej zgraditi surovinska polja
  • Obrambna - Za vasi, ki izdelujejo obrambno vojsko.
  • Napadalna - Za vasi, ki izdelujejo napadalno vojsko.

Izdelaš lahko tudi svojo lastno predlog, če ti sistemske ne ustrezajo. To narediš, tako da si najprej izbereš ime v Izdelaj predlogo. Potem pa lahko začneš popolnoma od začetka ali pa si prirediš eno od podanih predlog.

Am vm ct.png

Pregled preimenovanje in brisanje predlog

Pod sekcijo Izdelaj predlogo boš videl seznam že narejenih predlog. Številke stopenj v tabeli so stopnje zgradb, ko upravitelj zaključi z gradnjo vasi.


Lahko kliknete tudi Pencil ikono za preimenovanje predloge aliCross Ikono za izbris. Sistemske predloge ne morejo biti preimenovane in izbrisane.

Za pregled ali spreminjanje vrstnega reda predlog kliknite na njihovo ime.

Seznam predlog v upravitelju računa

Urejanje predlog

Začetek gradbene vrste za predlogo.

Tako kot na prejšnji strani bo sekcija Povzetek prikazala željene stopnje za zgradbe.

Pod tem, Gradbena vrsta prikazuje točno zaporedje za nadgrajevanje zgradb.

Postavke v seznamu Gradbeni vrsta prikazuje zgradbe, ki bodo nadgrajene, koliko stopenj bodo pridobile in stopnjo, ki jo bodo imele po nadgrajevanju.


Nadgraditve v vrsti lahko izbrišete s klikom na ikonoCross. Če želite spremeniti vrstni red, kliknite na ikonoSorting.

Vendar te spremembe za razliko od drugih delov igre ne bodo takoj shranjene. Ko končate morate klikniti gumb "shrani", sicer boste izgubili svoje nastavitve! Prav tako morate shraniti po dodajanju novih ukazov v gradbeno vrsto

Obstaja tudi možnost, da dovolite, Upravitelju vasi, da podre vsi zgradbe, ki imajo višjo stopnjo, kot je določena v vaši predlogi. Upravitelj bo to naredil le, če bo Mestna hiša na 15. stopnji in bo lojalnost 100%.

Za dodajanje novih zgradb v vrsto uporabite sekcijo Dodaj ukaz na spodnjem delu strani.

Upravitelj vasi bo zgradbe postavil v vrsto po razporedu, ki je določen na tej strani. To pomeni, če dodate 20 stopenj za vojašnico na enkrat, jih bo tudi upravitelj zgradil 20 preden bo začel graditi naslednjo zgradbo. Če boste pa dodali 2 stopnje vojašnice in potem 2 kovačije in to ponovili 10x bo upravitelj to upošteval in jih gradil postopoma.

Dodeljevanje predlog vasem in upravljanje le teh

Vasem lahko določiš predloge in izvajaš glavne operacije upravitelja vasi iz zaslona za upravljanje vasi.

Dodeljevanje ali izbris predlog za vasi

Za dodeljevanje predlog eni ali več vasi, moraš najprej izbrati željene kvadratke levo od imen vasi.

Prepričajte se, da je uporabi predlogo izbrano iz seznama ukazov in klikni potrdi.

S pogledom na status lahko preverite, če je resi izbrana prava predloga za določeno vas. Sedaj mora tudi kazati, da je upravitelj aktiven

Za odstranjevanje predloge iz vasi lahko naredite enako, kot zgoraj le, da izberete odstrani iz padnega seznama.

Predlogo lahko vasi določite tudi tako, da greste v mestno hišo in kliknete zavihek upravitelja vasi ter izberete željeno predlogo iz seznama na zamenjavo predlog.

Primer vasi, kjer je bila izbrana predloga za razvoj surovin in kjer je upravitelj trenutno aktiven.

Ustavljanje in ponovni zagon upravitelja računa

Če želite v svoji vasi varčevati s surovinami je mogoče upravitelja začasno ustaviti, brez odstranjevanja predloge.

To lahko storite na podoben način kot dodajanje predloge vasi, le da izberete pavza ali nadaljuj iz padnega seznama

Pravtako lahko kliknete pavza ali nadaljuj v statusnem stolpcu vasi.

Splošne opombe

Upravitelj računa bo redno spremljal gradbeno vrsto in dodajal nove nadgradnje po potrebi. Lahko traja tudi nekaj minut po dodelitvi predloge, ko upravitelj začne dodajati gradbene naloge.

Upravitelj ne more prezreti pogojev za gradnjo, populacije in potrebe po surovinah.

Če skladišče ni dovolj veliko za naslednjo nadgradnjo, bo upravitelj poskušal najprej nadgraditi skladišče.

Podobno bo ob pomanjkanju prostora v kmetiji poskušal najprej nadgraditi kmetijo.

Upravitelj vasi ti dovoli izvesti do 50 ukazov v vsaki vasi, po tem ga moraš prekiniti in ponovno zagnati.

Upravitelj enot

Upravitelj enot, ti omogoča avtomatično novačenje novih enot, z izbiro količine in tipa enot. Ko so surovnine na voljo, bo upravitelj avtomatično začel uriti enote.

Vsaki vasi lahko število enot določite posamezno, ali pa izdelate predlogo, ki jo lahko kasneje uporabite tudi za druge vasi.


Uporaba upravitelja enot za urjenje vojske

Troop manager.png

v panelu upravljaj vasi na vrhu zaslona upravitelja enot vnesi število vseh enot, ki bi jih rad imel v eni vasi. Lahko nastaviš tudi buffer, da rezerviraš surovine ali pa prostor v kmetiji. Ko si z vnosom zadovoljen, s kvadratki označi vasi, v katerih želiš te enote izuriti. Nato klikni save in proces urjenja se začne.

Če si si naredil predloge (glej spodaj kako), jih lahko uporabiš, namesto ročnega vnosa željenih enot. V zgornjem panelu (upravljaj vasi) izberi predlogo iz padnega seznama, nato zopet označi vasi, v katerih želiš predlogo uporabiti in shrani izbiro

Običajno traja nekaj minut, da se enote začnejo uriti, če je na voljo dovolj surovin in prostora v kmetiji.


Vmesna shramba

Buffer.png

Lahko rezerviraš prostor v kmetiji ali pa surovine, da niso uporabljene s strani upravitelja. Če naprimer shranite 100 prostorov v kmetiji, bo upravitelj nehal uriti vojsko 100 enot pred koncem, tako da boste ta prostor lahko uporabili naprimer za plemiče.

Izdelovanje in urejanje lastnih predlog

Za urejanje predlog ali izdelavo novih, kliknite upravljaj predloge v upravitelju enot. To te bo pripeljalo na urejavalnik predlog.

Template editor2.png

Izdelava nove predloge

Vnesi željeno število enot v vnosna polja in predlogi dodaj ime. Tu lahko nastavite buffer vrednosti za predlogo. Ko to naredite, kliknite na "izdelaj novo predlogo" in jo tako shranite.

Urejanje obstoješe predloge

Za urejanje obstoječe predloge klikni zeleno edit ikono zraven imena predloge, ki jo želite urejati. Tako boste vnesli informacije predloge v zgornje polje. Prilagodite število enot in buffer po vaši želji, in potem kliknite "shrani".

Dodeljevanje predlog vasem

Ko ste naredili predlogo, jo boste morali dodeliti vasi, da se bo upravitelj začel ravnati po njej. To lahko storite iz glavnega zaslona upravitelja enot.

Troop manager.png

V zgornjem panelu ("upravljaj vasi") izberite predlogo, ki jo želite iz padnega seznama. Potem v panelu vasi označite vasi, katerim želite predlogo dodeliti. Kliknite "shrani" da dodelite izbrano predlogo izbranim vasem.

Brisanje predog

Za izbris predloge, označite okence zraven imena predloge in kliknite "izbriši".

Upravitelj trgovanja

Upravitelj trgovanja omogoča pošiljanje vnaprej določenih količini surovin ob vnaprej določenem času.

Izdelava nove trgovske poti

Ko izdelujete novo trgovsko pot, je vas, ki pošilja trenutno izbrana vas.

Za izdelavo nove trgovske poti, lahko vnesete koordinate tarčne vasi v destinacijo ali pa uporabite priljubljene, svoje lastne ali zgodovino iz povezav na voljo.

Nato vnesite število surovin, ki jih želite poslati v sekciji surovine.

Na koncu lahko izberete kdaj naj bodo surovine poslane. Lahko izberete katerikoli dan v tednu in čas v katerem bodo surovine odposlane.

Surovine bodo poslane le, če je v vasi dovolj surovin in dovolj trgovcev v danem trenutku.

Pregled in brisanje trgovskih poti

Ko enkrat ustvarite trgovske poti, si lahko ogledate njihov seznam na spodnjem delu strani. Lahko vidite tudi naslednji čas pošiljanja in se tako prepričate, da ste pravilno vnesli čas in datum.

Trenutno ni mogoče urejati trgovskih poti.

Za izbris trgovskih poti kliknita izbriši poleg poti ali pa označi poti, ki jih želiš izbrisati in potem klikni gumb "izbriši" na spodnjem delu strani.

Upravitelj farmanja

Upravitelj farmanja omogoča preprosto pošiljanje napadov na barbarske vasi okrog tebe. Napade je mogoče pošiljati direktno iz karte ali pa iz zadnjih poročil o napadu v pregledu upravitelja računa.

Lahko ustvarite dve predlogi in nastavite različne kombinacije enot za pošiljanje na plenilske napade. Zaradi preprostosti, sta označena kot A in B.

Izdelava nove predloge

Za izdelavo nove predloge klikni na Nova predloga pod sekcijo uredi predloge. Na desni strani se bo pojavila nova sekcija.

Svoji novi predlogi lahko dodate opis, da jo boste kasneje lažje razločili od ostalih.

Ko ste vnesli željeno kombinacijo enot, kliknite shrani da jih dodate na predlogo.

Spreminjanje in brisanje predlog

Če želiš spremeniti opis ali števila enot v predlogi, jo lahko urejaš s klikom na opis pod sekcijo uredi predloge

Če bi raje izbrisal predlogo in začel znova od začetka, lahko klikneš na rdeči križ desno od opisa predloge.

Uporaba upravitelja farmanja iz karte

Am fa map.png

Ko nastavite eno ali dve predlogi, lahko začnete uporabljati upravitelja farmanja kar iz karte. Za to možnost morate imeti vklopljen kontekstni meni.

Ko kliknete na barbarsko vas, lahko opazite nove ikone označene z A in B. Ti črki označujeta predloge, ki ste jih prej naredili v pomočniku farmanja. Za pošiljanje napada preprosto kliknite ikono in enote bodo poslane brez potrdila.

To deluje le na barbarskih vaseh. Igralca ni mogoče napasti drugače, kot da greste na zbirališče in potrdite napad.

Uporaba pomočnika za farmanje

Am fa ov.png

Pomočnika za farmanje lahko uporabite tudi glede na zadnja prejeta poročila. To lahko storite iz Zadnjih izplenov v pregledu.

Ta pripomoček prikazuje zadnja prejeta poročila, kjer lahko vidite napadene barbarske vasi in izropane surovine.

Kakor na karti, lahko kliknete na A ali B za pošiljanje enot iz ene od vaših vasi. Obstaja tudi C ikona, ki ima posebno funkcijo in ni povezana z nobeno predlogo. C možnost, bo uporabila zadnje poročilo in bo poslala ravno pravšnje število enot, da bodo izropale vse surovine v vasi.

C možnost lahko uporabite le, če ste v kratkem skavtali vas.