Upravitelj računa

Iz Tribalwars Wiki SI
Pojdi na navigacijo

Upravitelj računa ti kot velikemu igralcu nudi dodatne možnosti, ki pri običajnem premium računu niso na voljo. Upravitelja računa lahko aktiviraš le, če imaš v lasti več kot 20 vasi in že aktiviran premium račun.

Upravitelja računa lahko aktiviraš s svojimi premium točkami. Da le to storiš, klikni v igri na meniju "Premium" -> "Upravitelj računa"


Overview

Pregled v prikazuje trenutni status in kaj trenutno počne. Vsak okvir prikazuje del informacij o upravitelju računa. Te okvirje lahko kliknete in povlečete na poljubno mesto.

Spanner icon.png

S klikom na ikono z orodjem v zgornjem levem kotu okvirjev lahko prilagodite število prikazanih vnosov.

Zadnji izpleni

Overview plunder.png

To orodje lahko uporabite poleg Upravitelj farmanja za preprostejše in hitrejše napade na vasi, ki ste jih že oplenili.

Za več informacij o A, B in C ikonah, si oglejte še Upravitelj farmanja pomoč.

Pregled vasi

Overview village.png

V panelu za pregled vasi, barvne pike kažejo status upravitelja enot, upravitelja vas in upravitelja tržnice. Zelena pika označuje, da je upravitelj v vasi aktiven, siva pika označuje, da se trenutno ne izvaja noben ukaz, rumena pika označuje da je vas upravljana vendar je trenutno na pavzi.

Klik na zaleno ali rumeno piko bo dal vas na pavzo ali pa bo pavzo prekinil. Klik na sivo piko pa vas bo pripeljal na relavantni zaslon za določeno vas.

Predloge za gradnjo

Overview template.png

Sekcija predlog za gradnjo prikaže pregled vseh tvojih predlog za upravitelja vasi.

Lahko si ogledaš število vasi za vsako predlogo, koliko jih je na povzi in koliko gradbenih ukazov je trenutno v čakalni vrsti.

Opozorila in priporočila

Overview warning.png

Če so vaša kmetija ali skladišča polna, boste tu dobili opozorilo o tem.

Obvestila

Na zaslonu za obvestila, lahko nastavite, da vam upravitelj računa pošlje e-mail opozorilo o prihajajočih napadih. Za aktivacijo obvestil o napadu morate obkljukati okence "obvestilo o napadu". Tu lahko tudi bolj podrobno izberete svoje nastavitve.

Attack notifications.png

Nastavitve so razdeljene na dva dela.

Kako pogosto želite prejemati obvestila?

Prvi del obravnava pogoje pod katerimi bi radi prejeli obvestilo o napadih.

Po vsakem novem napadu Obveščeni boste, ko se števec napadov premakne iz 0 na 1.
Po vsakem (XX) Novem prihajajočem napadu Obvestilo boste prejeli vsakič, ko se bo število napadov povečalo za (XX) .
Obvestilo boste prejeli vsakih (XX) ur Prejeli boste le eno obvestilo na (XX) določenih ur.
Obvestilo boste prejeli le če niste prijavljeni. Če je možnost izbrana, boste obvestilo prejeli le ko niste prijavljeni ali pa je račun neaktiven.

Kako naj bodo napadi razporejeni po skupinah?

Ta del nastavitev obravnava, kako bodo napadi prikazani v obvestilih o napadih.

Ne združuj napadov Napadi bodo prikazani po vrsti brez skupin.
Združi napade glede na napadalca Napadi bodo razporejeni glede na ime napadalca.
Združi napade po napadeni vasi Napadi bodo združeni glede na to, v katero vas so usmerjeni.
pokaži samo (XX) napadov na skupino Opozorila bodo vsebovala le izbrano število (XX) napadov iz vsake skupine.

Upravitelj vasi

Upravitelj vasi se uporablja za zaporedno izvajanje več gradbenih nalog. S sistemom predlog si lahko izberete načine gradnje vasi in upravitelj bo sam dogradil zgradbe do želenih stopenj.

Urejanje predlog

Privzeto bo v upravitelju vasi najprej prikazan zaslon za upravljanje vasi. Za urejanje predlog pa morate klikniti na uredi predloge.

Sistemske predloge

Sistem vsebuje tri privzete predloge. Teh predlog ni mogoče izbrisati ali spremeniti.

Sistemske predloge so:

  • Surovinska - Na splošno dobro zastavljena vas, s poudarkom najprej zgraditi surovinska polja
  • Obrambna - Za vasi, ki izdelujejo obrambno vojsko.
  • Napadalna - Za vasi, ki izdelujejo napadalno vojsko.

Izdelaš lahko tudi svojo lastno predlog, če ti sistemske ne ustrezajo. To narediš, tako da si najprej izbereš ime v Izdelaj predlogo. Potem pa lahko začneš popolnoma od začetka ali pa si prirediš eno od podanih predlog.

Am vm ct.png

Pregled preimenovanje in brisanje predlog

Pod sekcijo Izdelaj predlogo boš videl seznam že narejenih predlog. Številke stopenj v tabeli so stopnje zgradb, ko upravitelj zaključi z gradnjo vasi.


Lahko kliknete tudi Pencil ikono za preimenovanje predloge aliCross Ikono za izbris. Sistemske predloge ne morejo biti preimenovane in izbrisane.

Za pregled ali spreminjanje vrstnega reda predlog kliknite na njihovo ime.

Seznam predlog v upravitelju računa

Urejanje predlog

Začetek gradbene vrste za predlogo.

Tako kot na prejšnji strani bo sekcija Povzetek prikazala željene stopnje za zgradbe.

Pod tem, Gradbena vrsta prikazuje točno zaporedje za nadgrajevanje zgradb.

Postavke v seznamu Gradbeni vrsta prikazuje zgradbe, ki bodo nadgrajene, koliko stopenj bodo pridobile in stopnjo, ki jo bodo imele po nadgrajevanju.


Nadgraditve v vrsti lahko izbrišete s klikom na ikonoCross. Če želite spremeniti vrstni red, kliknite na ikonoSorting.

Vendar te spremembe za razliko od drugih delov igre ne bodo takoj shranjene. Ko končate morate klikniti gumb "shrani", sicer boste izgubili svoje nastavitve! Prav tako morate shraniti po dodajanju novih ukazov v gradbeno vrsto

Obstaja tudi možnost, da dovolite, Upravitelju vasi, da podre vsi zgradbe, ki imajo višjo stopnjo, kot je določena v vaši predlogi. Upravitelj bo to naredil le, če bo Mestna hiša na 15. stopnji in bo lojalnost 100%.

Za dodajanje novih zgradb v vrsto uporabite sekcijo Dodaj ukaz na spodnjem delu strani.

Upravitelj vasi bo zgradbe postavil v vrsto po razporedu, ki je določen na tej strani. To pomeni, če dodate 20 stopenj za vojašnico na enkrat, jih bo tudi upravitelj zgradil 20 preden bo začel graditi naslednjo zgradbo. Če boste pa dodali 2 stopnje vojašnice in potem 2 kovačije in to ponovili 10x bo upravitelj to upošteval in jih gradil postopoma.

Dodeljevanje predlog vasem in upravljanje le teh

Vasem lahko določiš predloge in izvajaš glavne operacije upravitelja vasi iz zaslona za upravljanje vasi.

Dodeljevanje ali izbris predlog za vasi

Za dodeljevanje predlog eni ali več vasi, moraš najprej izbrati željene kvadratke levo od imen vasi.

Prepričajte se, da je uporabi predlogo izbrano iz seznama ukazov in klikni potrdi.

S pogledom na status lahko preverite, če je resi izbrana prava predloga za določeno vas. Sedaj mora tudi kazati, da je upravitelj aktiven

Za odstranjevanje predloge iz vasi lahko naredite enako, kot zgoraj le, da izberete odstrani iz padnega seznama.

Predlogo lahko vasi določite tudi tako, da greste v mestno hišo in kliknete zavihek upravitelja vasi ter izberete željeno predlogo iz seznama na zamenjavo predlog.

Primer vasi, kjer je bila izbrana predloga za razvoj surovin in kjer je upravitelj trenutno aktiven.

Ustavljanje in ponovni zagon upravitelja računa

Če želite v svoji vasi varčevati s surovinami je mogoče upravitelja začasno ustaviti, brez odstranjevanja predloge.

To lahko storite na podoben način kot dodajanje predloge vasi, le da izberete pavza ali nadaljuj iz padnega seznama

Pravtako lahko kliknete pavza ali nadaljuj v statusnem stolpcu vasi.

Splošne opombe

Upravitelj računa bo redno spremljal gradbeno vrsto in dodajal nove nadgradnje po potrebi. Lahko traja tudi nekaj minut po dodelitvi predloge, ko upravitelj začne dodajati gradbene naloge.

Upravitelj ne more prezreti pogojev za gradnjo, populacije in potrebe po surovinah.

Če skladišče ni dovolj veliko za naslednjo nadgradnjo, bo upravitelj poskušal najprej nadgraditi skladišče.

Podobno bo ob pomanjkanju prostora v kmetiji poskušal najprej nadgraditi kmetijo.

Upravitelj vasi ti dovoli izvesti do 50 ukazov v vsaki vasi, po tem ga moraš prekiniti in ponovno zagnati.

Upravitelj enot

Upravitelj enot, ti omogoča avtomatično novačenje novih enot, z izbiro količine in tipa enot. Ko so surovnine na voljo, bo upravitelj avtomatično začel uriti enote.

Vsaki vasi lahko število enot določite posamezno, ali pa izdelate predlogo, ki jo lahko kasneje uporabite tudi za druge vasi.


Uporaba upravitelja enot za urjenje vojske

Troop manager.png

v panelu upravljaj vasi na vrhu zaslona upravitelja enot vnesi število vseh enot, ki bi jih rad imel v eni vasi. Lahko nastaviš tudi buffer, da rezerviraš surovine ali pa prostor v kmetiji. Ko si z vnosom zadovoljen, s kvadratki označi vasi, v katerih želiš te enote izuriti. Nato klikni save in proces urjenja se začne.

Če si si naredil predloge (glej spodaj kako), jih lahko uporabiš, namesto ročnega vnosa željenih enot. V zgornjem panelu (upravljaj vasi) izberi predlogo iz padnega seznama, nato zopet označi vasi, v katerih želiš predlogo uporabiti in shrani izbiro

Običajno traja nekaj minut, da se enote začnejo uriti, če je na voljo dovolj surovin in prostora v kmetiji.


Vmesna shramba

Buffer.png

Lahko rezerviraš prostor v kmetiji ali pa surovine, da niso uporabljene s strani upravitelja. Če naprimer shranite 100 prostorov v kmetiji, bo upravitelj nehal uriti vojsko 100 enot pred koncem, tako da boste ta prostor lahko uporabili naprimer za plemiče.

Creating and editing your own templates

To edit templates or make new ones, click the manage templates link in your troop manager. This will bring you to the template editor screen.

Template editor2.png

Creating a new template

Enter in your desired final troop numbers into the units input boxes, and give it a name in the "template name" field. You can also set a buffer value for this template. Once you have done this, click "create new template" to save the new template.

Editing an existing template

To edit an existing template, click the green edit icon beside the name of the template you want to edit in the templates panel at the bottom of the screen. This will insert the template information into the area above. Adjust the troop numbers and buffer as desired, and then click "save".

Applying templates to villages

Once you have created a template, you will need to apply it to a village to get it to start recruiting units. You can do this from the main Troop Manager screen.

Troop manager.png

In the top panel (the "Manage villages" panel), choose the template you want to use from the dropdown list. Then, in the villages panel, check (tick) the villages you would like to apply a template to. Click the save button to apply your chosen template to those selected villages.

Deleting templates

To delete a template, check (or tick) the box beside the template name, and click "delete".

Market Manager

The market manager allows you to set up automatic resource transfers between your villages that are sent at predefined times.

Creating a new trading route

Please note that when you create a new trading route the sending village is your currently selected village.

To create a new trading route, either enter the coordinates of the target village in the Destination section or use the Favorites, Your own or History helper links on the right.

Next, input the number of resources that should be transferred in the Resources section.

Lastly, you can choose when the resources should be sent. You can select any of the days of the week and you need to enter the time of day the transfer should be initiated.

Resources will only be sent if the village has enough resources and enough merchants are available.

Viewing and deleting a trading route

Once you have created trading routes you can view a list of them at the bottom of the page. You can see the next scheduled sending time to be sure you've entered the correct days and time.

It is not currently possible to edit a trading route.

To delete routes either click on the delete link next to the route or tick the check-boxes next to the routes you wish to delete then click the Delete button below.

Farm Assistant

The Farm Assistant allows you to easily send farming attacks to barbarian villages around you, either directly from the map or from recent attack reports in the Account Manager overview.

You can create two templates to configure different combinations of troops to send on farming attacks. For simplicity, these are called A and B.

Creating a new template

To create a new template click on New template underneath the Edit Templates section. A new section should appear on the right side of the page.

You can give your template a description to allow yourself to easily identify it in the future.

Once you've entered the desired troop combinations click Save to add the new template.

Editing or deleting a template

If you need to change the description or troops inside of a template you can edit it by clicking on the template description under the Edit Templates' section.

If you'd prefer to delete a template and start over from scratch you can click the red cross to the right of the template description.

Using the Farm Assistant from the map

Am fa map.png

Once you've set up one or two templates you can now use the Farm Assistant on the map. Note that you must have the Context menu enabled.

When clicking on a barbarian village you should now notice new icons labeled A and B. These correspond with the templates you created from within the Farm Assistant area. To send an attack simply click on the icon and the troops will be sent with no confirmation required.

Note that this only works on barbarian villages. It is not possible to attack a player owned village without going to the rally point and confirming the attack.

Uporaba pomočnika za farmanje

Am fa ov.png

Pomočnika za farmanje lahko uporabite tudi glede na zadnja prejeta poročila. To lahko storite iz Zadnjih izplenov v pregledu.

Ta pripomoček prikazuje zadnja prejeta poročila, kjer lahko vidite napadene barbarske vasi in izropane surovine.

Kakor na karti, lahko kliknete na A ali B za pošiljanje enot iz ene od vaših vasi. Obstaja tudi C ikona, ki ima posebno funkcijo in ni povezana z nobeno predlogo. C možnost, bo uporabila zadnje poročilo in bo poslala ravno pravšnje število enot, da bodo izropale vse surovine v vasi.

C možnost lahko uporabite le, če ste v kratkem skavtali vas.