|
|
Vrstica 28: |
Vrstica 28: |
| Prosimo ne uporabljajte aplikacij, ki zamenjajo tvojo lokacijo med prenosom aplikacije | | Prosimo ne uporabljajte aplikacij, ki zamenjajo tvojo lokacijo med prenosom aplikacije |
|
| |
|
| Ne prejemam potisnih sporočil.
| | [[Težave s potisnimi sporočili]] |
| | | ''' |
| Le ena Android naprava na enkrat lahko prejema potisna sporočila. To pa je naprava, ki je bila zadnja povezana na račun.
| | Aplikacija se neprestano izklaplja.''' |
| Zakaj imajo dohodna sporočila zamudo?
| |
| Prepričajte se, da imate delujočo podatkovno povezavo na telefonu
| |
| | |
|
| |
| | |
| Poskrbite, da vaš telefon ima internetno povezavo. To lahko preverite tako, da odprete brskalnik in greste na spletno stran. Če imate probleme s povezavo, jih najprej odpravite .
| |
| | |
| Če spletne strani delajo, vendar aplikacija še vedno ne, boste morali obrniti na skrbnika mobilnega ponudnika in sistem in poskrbite, da so vaše APN in usmerjevalnik pravilno nastavljen, da bi ne-spletnih in vtičnica povezave.
| |
| Poskrbite, da je omejitev podatkov v ozadju je izklopljena
| |
| | |
| Poskrbite, da omejite podatke v ozadju nastavitve v napravi ni omogočen za aplikacijo in Googlove storitve.
| |
| | |
| Odprta naprave Nastavitve .
| |
| Pojdi na uporabo podatkov .
| |
| Pomaknite se navzdol in odprto aplikacijo uporabo podatkov.
| |
| Pomaknite se navzdol in se prepričajte Omeji podatke v ozadju možnost onemogočena.
| |
| Ponovite zgornje korake za Googlove storitve.
| |
| Poleg tega se prepričajte Omeji podatke v ozadju je nenadzorovano v uporabo podatkov > Meni .
| |
| | |
| Morda boste le morali spremeniti nastavitve obveščanja v aplikaciji
| |
| | |
| Odpri aplikacijo .
| |
| Pritisnite Menu Gumb .
| |
| Tapnite Nastavitve > Obvestila .
| |
| | |
| V tem meniju imate možnosti za prejetih sporočilih in skupine obvestil . Prilagodite nastavitve po vaših željah.
| |
| Če sporočila še vedno traja predolgo, da dosežejo svoj telefon
| |
| | |
| Vam priporočamo, da:
| |
| | |
| Znova zaženite telefon (Turn off, potem ON).
| |
| Poskusite z drugo povezavo. Če ste povezani v omrežje Wi-Fi, poskusite mobilno podatkovno povezavo ali obratno.
| |
| Ponastavi nastavitve aplikacij, ki jih bo Nastavitve > Aplikacije > MENU > Ponastavi nastavitve aplikacije .
| |
| Poskrbite, da pustite vaš telefon priključen na vir energije (za preprečevanje način varčevanja z energijo iz aktiviranja), če je povezana z omrežjem Wi-Fi, medtem ko je mobilna podatkovna povezava ni na voljo.
| |
| Poskusite namestiti Push Obvestila Fixer in / ali DNSet napravi in videli, če pomaga.
| |
| Če ste pogosto povezani z Wi-Fi, preverite politiko spanja Wi-Fi ( Nastavitve > Wi-Fi >Menu gumb > Napredno > Ohrani povezavo Wi-Fi med spanjem ) in se prepričajte, da je nastavljena na Vedno .
| |
| Brisanje in ponovno nalaganje aplikacije .
| |
| Odstranite vse zapiralce aplikacij To bo oviralo aplikacijo prejemanje sporočil, ko niste v aplikaciji.
| |
| Zagon Hangouts aplikacijo, pritisnite Menu gumb in odjaviti iz vseh računov (tapnite račun, se pomaknite navzdol in izberite Odjava ). Potem ponovni zagon Hangouts in se prijavite v vaš račun.
| |
| | |
| posebna navodila naprave
| |
| | |
| Za OS 4.1 in novejšimi napravami
| |
| V Nastavitve > Uporaba podatkov > Menu gumb, se prepričajte, da podatki Samodejna sinhronizacija se preverja.
| |
| V Nastavitve > Data uporaba > Vojna plemen > Menu gumb poskrbite, da omejite podatke v ozadju ni potrjeno.
| |
| Za OS 4.3 in novejše različice naprav
| |
| Prepričajte se, da so vsa dovoljenja za aplikacijo nastavljena na ON v App Ops.
| |
| Za OS 4.4 ali novejši naprav
| |
| Prepričajte se, da je Wi-Fi optimizacija nenadzorovano v Nastavitve > Wi-Fi >Menu gumb> Napredno > Wi-Fi optimizacijo .
| |
| Za OS 5.0+ napravami
| |
| Poskrbite, da boste onemogočili prednostni način ali pa ste dovoljeno obvestila aplikacije v načinu prednosti.
| |
| Pri napravah HTC
| |
| Poskusite izklopiti hiter zagon v Nastavitve naprave > Moč > Hitri zagon (poskrbite, da je ta možnost onemogočena).
| |
| Lahko poskusite tudi izklopite varčevanja z energijo , Extreme varčevanje z energijo način in način mirovanja . Poskrbite, da znova zaženite napravo po spreminjanju nastavitev, da zagotovi izvajanje spremembe.
| |
| | |
| Če vse zgoraj navedenih korakov ne pomagajo, je možno, da niste prejeli posodobitev Googlovega storitev obveščanja potisni ali da so nastavitve Wi-Fi ali mobilnih podatkov napačno nastavljen.
| |
| | |
| Aplikacija se neprestano izklaplja. | |
|
| |
|
| Preverite svojo internetno povezavo. Za igranje potrebujete stabilno povezavo. | | Preverite svojo internetno povezavo. Za igranje potrebujete stabilno povezavo. |
Dragi uporabnik,
Hvala, ker ste stopili v stik z nami. Na žalost ne nudimo podpore preko elektronskih sporočil. Oglejte si rešitve za najpogostejše težave, ki smo jih pripravili za vas.
Kakšne so minimalne sistemske zahteve, potrebne za delovanje aplikacije Vojna Plemen?
• ARMv7 procesor
• min . 256 MB RAM
• min . Android različica 2.3
• 23 MB razpoložljivega prostora
Kje najdem aplikacijo in kako jo namestiti.
Če vaša naprava ne izpolnjuje minimalnih zahtev, ne boste mogli zagnati aplikacije Vojna Plemen .
Če boste našli aplikacijo, vendar je ne boste morali naložiti pomeni da v napravi ni zadosti razpoložljivega prostora .
Preverite razpoložljiv prostor in poskusite izbrisati neuporabne dokumente ali aplikacije, da boste lahko namestili aplikacijo Vojna Plemen ..
Ne morem se prijaviti v Vojno plemen.
Prosimo, preverite svojo internetno povezavo. Za zagon in vpis v to aplikacijo je potrebna stabilna internetna povezava. Prav tako preverite, da ste izbrali pravilni jezik strežnika, na katerega ste se registrirali. Če ste uporabili sejo „Igrajte zdaj“, boste imeli dostop do te seje s klikom na gumb 'Nadaljuj z igranjem“'. Če to ne pomaga prosimo preverite vaš 'Nadzornik aplikacij' v Android nastavitvah. Tam lahko izbrišete vaše podatke za aplikacijo Vojna plemen. OPOZORILO: Ne izbrišite podatkov vaše aplikacije, če se še niste registrirali vašega računa iz prejšnje seje 'Igraj zdaj'.
Ne morem prenesti aplikacije! Kar naprej mi javlja napako, da aplikacija ni na voljo v tvoji državi.
Prosimo ne uporabljajte aplikacij, ki zamenjajo tvojo lokacijo med prenosom aplikacije
Težave s potisnimi sporočili
Aplikacija se neprestano izklaplja.
Preverite svojo internetno povezavo. Za igranje potrebujete stabilno povezavo.
Če se napaka nadaljuje, preverite ali ste nadzornik aplikacij v nastavitvah Android . Tam lahko počistite podatke aplikacije Vojna Plemen. OPOZORILO : Ne počistite podatkov aplikacije, če niste z že registriranim računom pritisnili gumba "Prijava" !
Če to ni pomagalo rešiti vaše težave vas prosimo , da se obrnete na naš sistem za podporo strankam,
da vam lahko ponudimo celovito podporo in dostop do dodatnih podatkov računa , ki lahko pomagajo z vašo poizvedbo.
Odpri sistem podporo strankam: https://support.innogames.com/login/to/game/staemme/market/si
Na tej strani lahko izbereš tudi poljuben jezik. To sporočilo je bilo ustvarjeno avtomatično in nanj ne odgovarjajte.
Vaša podpora InnoGames