Bojevanje

Iz Tribalwars Wiki SI
Pojdi na navigacijo

Sistem bojevanja v Vojnah plemen ima nekaj posebnosti. Ena od teh je "morala". Preden začnete resno napadati, vam svetujemo, da si preberete ta del pomoči. {help_submenu}

Zavzemanje vasi

Sledeč oddelek vam bo pomagal razložiti, kako zasesti novo vas. Edini način, da pridete do nove vasi, je ta, da jo napadete s poglavarjem. Zapuščene in barbarske vasi so lahko zavzete kakor vse druge.

Kako zavzeti druge vasi

revzem vasi je edini način za osvojitev nove vasi. Da bi to dosegli potrebujete poglavarja in nekaj enot za njegovo spremstvo. če je napad uspešen, poglavar zniža lojalnost te vasi. Osnovna lojalnost vasi je 100 in vsak napad zniža to lojalnost za {$cfg->mood->loss_min}-{$cfg->mood->loss_max}, V tem primeru ni važno ali v napad pošljete le enega ali več poglavarjev. Za zavzetje vasi, mora biti lojalnost znižana pod 0. To ponavadi pomeni 4 ali 5 napadov, v redkih primerih pa samo 3. Poglavar ponavadi umre že od osnovne obrambe vasi, zato ga ne smete pošiljati brez spremstva.

Takoj ko poglavar zniža lojalnost pod 0, prevzame poveljevanje tiste vasi, in ne more biti uporabljen za ponoven napad.

Podrobne taktike kako zavzemati vasi boste našli na<a href="http://wiki.die-staemme.de/wiki/Adeln">Wiki</a>.

Lojalnost

Lojalnost vasi pove, koliko so tvoji vaščani naklonjeni menjavi lastnika. Osnovna lojalnost je 100; v tem primeru ni prikazana v pregledu vasi. Uspešen napad s poglavarjem zniža lojalnost za {$cfg->mood->loss_min}-{$cfg->mood->loss_max} z vsakim napadom. Lojalnost se viša{math equation="(x*y)" x=$cfg->mood->load y=$cfg->speed} {if $cfg->speed eq 1}pika{else}pik{/if} na uro.
Takoj, ko lojalnost pade pod nič, napadalec zavzame vas. Ko je vas zavzeta, lojalnost takoj naraste na 25.

Cerkev

Cerkev

Napredno

Morala

{if $cfg->moral != "0"} Morala je zaščita za nove igralce. Izračunana je na podlagi razlike točk med napadalcem in branilcem. Igralec ponavadi napada s 100% moralo, ampak če napada igralca, ki je veliko manjši od njega, bo tudi morala nižja. Če je morala 45%, potem je napad isti, kot če bi uporabil le 45% napadalnih enot. Če majhen igralec napada veliko večjega igralca, pri tem nima nobenega bonusa. Maksimalna morala je 100%. {if $cfg->moral eq 2} V izračunu morale svojo vlogo igra tudi čas. To pomeni, da tudi majhen igralec, ki ima po dolgem času še vedno majhen račun, izgubi del bonusa pri obrambi, saj se morala konstantno veča, dokler ne doseže vsaj 50%. {/if}
Kalkulator morale lahko najdete v simulatorju. Vanj dodajte svojo tarčo in svoje lastne točke in izračunal vam bo moralo.

{help_image src='moral.png'} {else} Morala na tem svetu ni vključena. {/if}

Osnovna obramba

Vsaka vas ima osnovno obrambo. To pomeni, da se vsaka vas lahko sama brani, tudi če v njej ni enot. To pomeni, da bo zelo majhna vojska naprimer 1 ali 2 sulici padla tudi, če v vasi ne bo enot.

Sreča

{help_image src='luck.png'}

Sreča je popolnoma naključna komponenta vsakega boja. Sreča je lahko med -25% in 25% in je vedno podana z napadalčevega zornega kota. Če napadate s 25% srečo, to pomeni, da je vaša moč v boju večja za 25%.

Barbarske vasi

Katapulti

Simulator

Spalni način

Pravilo kmetije

Nočni bonus

Prva cerkev

Cerkev