Bojevanje: Razlika med redakcijama
Brez povzetka urejanja |
|||
Vrstica 4: | Vrstica 4: | ||
=Zavzemanje vasi= | =Zavzemanje vasi= | ||
Sledeč oddelek vam bo pomagal razložiti, kako zasesti novo vas. Edini način, da pridete do nove vasi, je ta, da jo napadete s poglavarjem. Zapuščene in barbarske vasi so lahko zavzete kakor vse druge. | |||
==Cerkev== | ==Cerkev== | ||
Vrstica 19: | Vrstica 19: | ||
==Cerkev== | ==Cerkev== | ||
=Napredno= | =Napredno= |
Redakcija: 01:27, 21. februar 2011
Sistem bojevanja v Vojnah plemen ima nekaj posebnosti. Ena od teh je "morala". Preden začnete resno napadati, vam svetujemo, da si preberete ta del pomoči. {help_submenu}
Zavzemanje vasi
Sledeč oddelek vam bo pomagal razložiti, kako zasesti novo vas. Edini način, da pridete do nove vasi, je ta, da jo napadete s poglavarjem. Zapuščene in barbarske vasi so lahko zavzete kakor vse druge.
Cerkev
Cerkev
Cerkev
Cerkev
Napredno
Morala
{if $cfg->moral != "0"}
Morala je zaščita za nove igralce. Izračunana je na podlagi razlike točk med napadalcem in branilcem. Igralec ponavadi napada s 100% moralo, ampak če napada igralca, ki je veliko manjši od njega, bo tudi morala nižja. Če je morala 45%, potem je napad isti, kot če bi uporabil le 45% napadalnih enot.
Če majhen igralec napada veliko večjega igralca, pri tem nima nobenega bonusa. Maksimalna morala je 100%.
{if $cfg->moral eq 2}
V izračunu morale svojo vlogo igra tudi čas. To pomeni, da tudi majhen igralec, ki ima po dolgem času še vedno majhen račun, izgubi del bonusa pri obrambi, saj se morala konstantno veča, dokler ne doseže vsaj 50%.
{/if}
Kalkulator morale lahko najdete v simulatorju. Vanj dodajte svojo tarčo in svoje lastne točke in izračunal vam bo moralo.
{help_image src='moral.png'}
{else}
Morala na tem svetu ni vključena.
{/if}
Osnovna obramba
Vsaka vas ima osnovno obrambo. To pomeni, da se vsaka vas lahko sama brani, tudi če v njej ni enot. To pomeni, da bo zelo majhna vojska naprimer 1 ali 2 sulici padla tudi, če v vasi ne bo enot.
Sreča
{help_image src='luck.png'}
Sreča je popolnoma naključna komponenta vsakega boja. Sreča je lahko med -25% in 25% in je vedno podana z napadalčevega zornega kota. Če napadate s 25% srečo, to pomeni, da je vaša moč v boju večja za 25%.